Batai moterims – it kyšis įvairiais atvejais

Batai moterimsNe paslaptis, kad moterys yra labiau emocionalios nei vyrai, tačiau reikėtų įžvelgti ir kitas, gana kurioziškas situacijas, kuriomis neretai vyrai manipuliuoja. Turime galvoje, kad batai moterims yra it kažkoks stebuklas, galintis pataisyti net ir labai blogą nuotaiką. Vyrai tuo naudojasi, ir galbūt atrodo juokinga, tačiau tai veikia! Yra ne vienas pavyzdys kaip moterimis galima manipuliuoti tiesiog gražiais bateliais. Tai yra išbandyta net ir kuriant tam tikras marketingo strategijas. Tapa.lt pažymi, jog iš tiesų moterims batai turi nemažą svarbą, todėl suprantama, kad kodėl namuose jos jų turi tiek porų, kad vis tiek joms jų „neužteks“. Tad galime tik apžvelgti, kokiose gyvenimiškose situacijose galima manipuliuoti šiuo nepaaiškinamu „fenomenu“.

Pradžioje minėjome ir manipuliuojančius vyrus, todėl pirmiausia reikėtų sutikti, kad santykiuose neretai yra imamasi gudrybių, siekiant visus ginčus ir konfliktus užglaistyti taikiai. Pamenate, kai anksčiau vyrai moterims dovanodavo gėles ar nupirkdavo kažkokį tai mažą mielą augintinį kaip kokį taikos simbolį? Galvojate, jog dabar tai yra veiksminga?! Nustebsite, bes esant ginčui, kai kurie vyrai suktai išsuka savo antrajai pusei mintį, kad jai reikia naujų gražių batelių. Na ir spėkite – ji vis dar pikta ir tyli? – žinoma, kad ne. Jau yra ne vienas atvejis, kada poroms susipykus, vyrai, norėdami užglaistyti konfliktą, savo antrajai pusei nuperka naujus, gražius bei brangius batelius, o tada nelieka nei jokių pykčių nei barnių – konfliktas pamirštas! O ir pačios moterys, ką rinktumėtės kaip taikos šakelę – gėles ar naujus, stilingus batelius?!

Batai moterims visada kelia norą apsipirkti. Net gi Tapa.lt marketingo specialistai pastebėjo, kad reklaminiuose skydeliuose rodomi prašmatnūs bateliai visada patraukia dailiosios lyties atstovių dėmesį. Imta manyti, kad šis fenomenas gali būti naudingas ir kiek kitose pardavimų šakose. Dabar rūbais bei avalyne prekiaujančios mažos bei didelės parduotuvėse savo reklaminiuose skydeliuose bei plakatuose dažniausiai demonstruoja ne parduodamus rūbus, bet būtent moteriškus batus. Tai sukelia kažkokią pirkimo maniją – moterys labiau susidomi pačia reklama, todėl įprastai jos nevengia skirti laiko ir detaliai apžiūrai parduotuvėje. Pastebima, kad ne visada pirkimų skaičius išauga reklamuojant kažkokia nuolaidas – svarbiausia moterims yra parodyti stilingą avalynę, kuri šiuo metu yra madinga bei perkama vos ne kiekvienos moters. Žinoma, didžiausią efektyvumą pardavimas suteikia šie du aspektai viename – puikų skonį pabrėžiantys batai bei ryškiai rodoma nuolaidos informacija.

Reikėtų pastebėti, kad ne tik avalynės bei rūbų pirkimo metu yra naudojami šie marketingo triukai – aksesuarų bei papuošalų prekybai neretai yra pasirenkama analogiška strategija, tik čia aišku, kad batais nėra prekiaujama, tiesiog yra manipuliuojama. Pritraukus dėmesį, pirkėjos atvyksta į parduotuvę, tačiau neradusios avalynės, greitai neišeina – dairosi į kitas prekių kategorijas. Batai moterims sukelia teigiamas emocijas, kuriomis sugeba naudotis tiek gudrūs vyrai, tiek ir marketingo specialistai!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *